Re: Problem z CD

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_free.polbx.pl)
Data: Sat 03 May 1997 - 22:47:46 MET DST

Dariusz Krol <baks_at_slip.net> napisał(a) w artykule
<336cf585.44347433_at_news.lublin.pl>...

> No to pieknie, trza wymienic CD'ka :(((((( Tylko ciekawe czy mi go
> przyjma spowrotem, a swoja droga wstyd ze taka firma jak Pioneer
> zrobila CD bez takiej mozliwosci :((((((
> Zreszta ty i tak masz lepiej, mnie pod Dosem nie udalo sie nic
> zripowac, a pod Winda spoko, tylko ze sa trzaski jak diabli.
> Baks
Wstyd!
Tymbardziej, ze to badziewie wyje w nieboglosy, rezonuja blachy w obudowie,
itd.
Ostatnio zakladalem znajomemu Toshibe x12 i nie ma z nia tych problemow.
Audio grabi sie dobrze za pomoca Digital Domain (wazne bo to freeware),
jest zacznie
cichszy i wcale nie jest wolniejszy, ani drozszy.
Nie bojmy sie tego powiedziec: ludzie nie kupujcie Pioneer'a, bo to
badziewie!

Sylwek Orlik