Re: Pecet mi sie wiesza

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 19:11:50 MET DST

Artur Jarkiewicz <ajark_at_meil.pw.edu.pl> wrote:

>Czasami jest tak, ze dysk nie zdazy sie porzadnie "rozkrecic" gdy BIOS
>chce juz odczytac system z dysku.

Normalne plyty z normalnymi biosami czekaja az dysk sie rozkreci,
i zglosi ze jest gotowy do pracy. Zdaje sie ze wspolczesne dyski
startuja duzo szybciej niz te produkowane kilka lat temu.
wiec niby czemu wspolczesne dyski mialyby generowac blad
czasu oczekiwania ? mowiac krotko. plyta do kitu.
ja tam uznaje tylko asusy i tyany. jak to sie mowi, pewnie
znacie to haslo "cena spokoju" :)))))

>Pozdrowka.
>Artur.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |