Re: zakup monitora

Autor: Jacek H. Herman (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 18:26:40 MET DST

Greg Trzaska wrote:
W przypadku Sony calkowicie usprawiedliwione. Sam uzywam Sony 15,17 i 19
> bardzo je sobie chwale. Uwazam ze oszczednosci kosztem wzroku nie maja sensu.
> Spedzisz kilkadziesia godzin przed monitorem w tygodniu to zobaczysz roznice.
> Jesli natomiast bedziesz sie bawil grami itp "aplikacjami" to oczywiscie mozna
> kupic tanszy monitor.
> Generalnie SONY jest o klase lepsze od wiekszosci innych monitorow. Mialem okazje poprobowac
> rozne 17 i pozostalem przy SONY placac niestety troche wiecej. Wiem ze zrobilem sluszny wybor.
> Ale co kto lubi.
>
> Pozdrawiam.
> Grzes
> [...]

Pewnie ze warto zaplacic...
Ale trzeba wiedziec za co. Moj przyjaciel niechcacy wdepnal w Sony 17' i
nie moze sobie tego darowac; koszmarne problemy ze zbieznoscia etc.;
serwis twierdzi ze wszystko jest OK. Z drugiej strony, przez dluzszy
czas pracowalem na Daewoo 15B i wszystko (lacznie z geometria) bylo w
porzadku; tyle ze w sklepie sam sobie wybralem monitor z szesciu jakie
akurat mieli -pozostale 5 nadawalo sie na zlom. Jeden byl (przypadkiem?)
idealny. Mysle ze (pomijajac profesjonalny sprzet za b. duza kase)
rozrzut parametrow jest tak duzy, ze przy odrobinie szczescia mozna
dobrac sobie naprawde przyzwoity telewizor za wzglednie tanie pieniadze.
Trzeba tylko odrobiny cierpliwosci i bezczelnosci (w wiekszosci znanych
mi firm osobiste wybieranie sobie sprzetu jest baaaardzo zle
widziane...Tak jak kiedys w miesnym wybieranie ochlapa na kartke). W
kazdym razie, jesli kasy nie starcza na Rainbow (polecam) bez testow na
miejscu sie nie obejdzie.
Powodzenia

                                        jhh