Re: Asus T2P4 klopot z pio4

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 17:24:52 MET DST

>pomaga zmina pio ani parametrow pamieci gdy przelacze na 75 mhz win95 juz
>dziala ale dysk c: musi byc ustawiony na pio2 a win95 mocno sie pieprzy a
>pod 66 mhz wszystko dziala ale dysk c: jest na pio3. Czy ktos sie juz z tym
>zpotkal ,ze dysk nie chce chodzic pod pio4 nawet na szynie 66mhz.

No to masz do chrzanu dyski. Sprawdzalem 2 Caviory 33100H podpiete na
jednej tasiemce przy 83MHz i jest ok. Nie wiem jak Seagate - podejrzewam
ze moga tego nie lubic. Jeden z dyskow pracuje w PIO3 dlatego, ze nie wie
co to PIO4 (pisales ze ma 354MB wiec by sie zgadzalo). Jesli masz takie
problemy to najlepiej ustaw standardowe 66MHz i nawet nie mysl o
podkrecaniu. Generanie - jesli sam nie jestes w stanie poradzic sobie z
problemami wystepujacymi po podkreceniu i ich usunac to znaczy ze nie dla
ciebie jest podkrecanie ;)

A win95 nie laduje Ci sie z powodu procesora. Wymiana na inny egzemplarz
za ktoryms razem rozwiaze sytuacje.

karpio