Re: rejestry w W95

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 16:31:49 MET DST

Szymon Bąkowski wrote:

> Witam
> Chcialbym, aby sie do mnie odezwal ktos, kto jest dobry w grzebaniu po
> rejestrach, poniewaz mam problem z jednym programem, ktory jest w wersji 30
> dniowej a juz po 5 sie skonczyl i nie moge go znowu zainstalowac, a nie
> zadzylem nawt sie nim pobawic.
> Pozdrawiam
> Szymon Bakowski
Jest taki program Inwatch, ktory robi backup regidtrow i innych rzeczy
przed instalacja, potem mozna zobaczyc co dany program namieszal...
        Btw. najprostszym (moze) sposobem jest zainstalownaie w innym katalogu
Szklarni95 i tam sie bawienie i patrzenie co program namieszal a potem
przestawienie windoza a prace ze starym katalogiem i zmienienie w
rejestrze co trzeba na przykladzie doswiadczen z czysta wersja...
                                _bartek

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo-----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com