Re: Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzytkowych

Autor: Arkadiusz Sliwinski (kadi_at_kaszub.top.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 15:23:20 MET DST

On 2 May 97 10:35:20 GMT, slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl (Slawomir
Marczynski) wrote:

>2. Czy wiecie ile kosztuje wytloczenie CD-ROM'a? Ja nie wiem!
> Ale wiem ze jedno z pisemek komputerowych mozna kupic z CD-ROM
> o 4 PLN zlotych wiecej niz bez CD-ROM...

>Rece precz od Philips'a!

No tak, ale jak zapewne wiesz - w tym przypadku cene CD-ROMa
sponsoruja takze ci, ktorzy kupuja gazetke bez niego, nie wspominajac
o wplywach z reklam firm, ktore na takowych krazkach umieszczaja dema
swoich programow. Takie wplywy czesciowo lub w calosci rekompensuja
straty tloczenia krazka. Tak ze owe 4 PLN to czysta utopia :-((

--
Tymczasem, borem lasem.
Arkadiusz Sliwinski