Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Thu 01 May 1997 - 23:40:32 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

[...]

 /> RP>> BTW. Mnie sie zdarza wlaczyc i wyl. komputer nawet 10 rzy
 /> RP>> dziennie.
 />> :-O A po co????
 RP> To skrajne przypadki! Normalnie jest min.3x, standardowo 5x. :)

Nadal pytam - po co? Mnie jak na razie do wylaczania komputera zmusza w
zasadzie tylko energetyka (srednio raz na tydzien cos dlubia i UPS nie starcza).
Komputer od kilku lat pracuje 24h/dobe i ma sie bardzo dobrze.
Prawie rok mam zainstalowana Szklarnie95, przezyla repartycjonowanie dyskow
(najpierw backup, potem dolozenie dysku i zmian rozmiarow partycji, zeby
zachowac ilosc dyskow i potem restore), wymiane plyty (ze starej, dobrej 486DX
bez P&P na ASUS T2P4) i ani razu nie musialem reinstalowac...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl