Re: Pecet mi sie wiesza

Autor: Tomasz Adamek (tadamek_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 11:28:22 MET DST

Mam podobna plyte, procesor tez P133 i podobny problem, szczegolnie
po przewozeniu komputera. Niestety moj po zresetowaniu nie odwiesza sie,
ja w takim przypadku wyjmuje (oczywiscie bardzo delikatnie) procesor
i wkladam go spowrotem, pomaga zawsze.

Tomek Adamek

piok <piok_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<336A31A3.7523_at_free.polbox.pl>...