Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 03:52:34 MET DST

 Jarek Lis wrote in article <5k7vvk$laj$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
(
> [...]
>
>No coz Slawku - jesli chodzi o skladaki, to jestem spokojny.
>Zbieg korelacji taki ze firma istniejaca choc pol roku zniknie,
>a jej skladaki padna w calosci za jednym zamachem, to nie ma szansy sie
>zdarzyc, i biore go w ryzyko wlasne.
>A jesli sie okaze ze np dyski sa felerne, a firma znikla, to nawet po
>wymianie na wlasny koszt w stosunku do ceny Compaq'a jestem na plus.
>Duzy.
>No i rzadko kiedy kupuje 300 maszyn od razu. Raczej partiami.
>To sie moge naciac na 30 dyskow, co przy zakupach rzedu 60 komputerow

To prawda, to jest tez kwestia skali.

Jest to tez kwestia kosztow: czy stac na brak komputera/ow z powodu
potrzeby wymiany
np. dysku i testwo czy wszystko chodzi razem i szukania vendora itp itd?
To wszytsko jest pewnei rachunek. Nie ma jednej odpowiedzi bo nie ma jednej
sytuacji.

>Nawiasem mowiac - czy moge Compaq kupic u dealera i dostac gwarancje
>compaq'a a nie dealera?

Nie mam pojecia.
To zalezy do tecgo co kupil dealer, czy kompuetr jako zlom na wage czy tez
calosc z support gwarqncjami itp.
Zwykle to pierwsze bo na tym sie chyba zarabia wiecej.

>: Nie mowie juz o ewentualnych driverach i update'ach i tech support.....
>
>Wlasnie kolega usiluje od miesiaca znalezc driver pod NT 4.0 do drukarki
>Lexmark. Lexmark to dziecko IBM.......
>
>"We don't care, we don't have to. We're IBM"...

Wiesz Jarek, to jest Lexmark dziecko IBM, wink, a to jest NT 4.0 dziecko
MS, wink, wink..

Juz nie ma wyboru. Juz musi chciec.
Sa inni gotowi zajac miejsce.

  pozdrawia slawek poczta: nyce_guy_at_irc.pl
 sluchaj radia po polsku w dowolnym punkcie globu!

     zobacz http://www.superlink.net/~sduchnow
      lub http://www.free.polbox.pl/s/sd000001