Re: Hardware'owy kursor myszy bylo

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 02 May 1997 - 03:18:35 MET DST

On Thu, 1 May 1997 17:47:28 +0200 (CEST), ukasz Bajo ski wrote:

>Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) napisa (a):
>

>/> Jezeli Twoja karta to nie cos napraaaaaaawde starego
>/> a wydaje Ci sie ze kursor myszy jest robiony software'owo
>/> to po prostu rozgladnij sie za nowym driverem
>
>A jak to mo na sprawdzi ?
>Na podstawie czego mo e mi si wydawa ?

postaw kursor myszy na okienku w ktorym sie zmienia obraz
(jakas animacja czy chocby wskaznik obciazenia systemu
[wydaje mi sie ze g95 ma cos takiego w standardowym wyposazeniu])
jezeli kursor miga to oznacza ze ginie przy zmianie wartosci okna
(zostaje "zarysowany") a potem driver go odswieza czyli wyrysowuje
od nowa, natomiast jesli kursor jest zawsze czysciutki i widoczny
niezaleznie od tego co sie dzieje z tlem na ktorym stoi, to znaczy
ze jest robiony hardware'owo, tzn karta nie dopuszcza do zamalowy-
wania go - pixele w tych miejscach gdzi on stoi sa wyswietlane
z pamieci przeznaczonej na sprite kursora myszy a nie z ogolnej
pamieci obrazu.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi