Re: Adres wirtualny

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 22:41:11 MET DST

"Marco Rat" <netmar_at_free.polbox.pl> writes:

> To juz pewnie wszyscy wiedza, ale jakos mi umknelo: jak sobie stworzyc
> adres wirtualny typu sardynka_at_puszka.com ?

To dziecinnie latwe - piszesz kwit do InterNICu, placisz $50 za rok
i masz adres. Do tego musisz miec conajmniej 2 komputery podlaczone
do Internetu linia dzierzawiona, i pracujace 24 godziny na dobe,
robiace za DNS (bez tego InterNIC nie zarejestruje adresu). Nastepnie
ustawiasz w DNS, dokad maja byc forwardowane listy dla Ciebie, i uzywasz.

Proste, nie?

--
Krzysztof Halasa