Re: Dziwne przypadki karty S3+

Autor: Kantor (kantor_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 22:09:52 MET DST

Bogdan Kwietniak <valusia_at_hotmail.com> napisał(a) w artykule
<33672780.136A_at_hotmail.com>...
> Czy ktos wie dlaczego 2MB karta z chipem S3+ (764) na pokladzie rwie
> synchronizacje w trybie 1024*768 ? Czy moze to byc wina monitora?
> Moj znajomy ma podobna sytuacje, ale on ma 1MB i u niego nie wchodzi
> nawet 800*600.
> Z poprzednimi (Trident512k i CL 1MB) nie bylo takich problemow.

bo s3 to dobre karty, weźcie sobie ustawcie mniejsze odświeżanie, pod w31
będzie ok. pod wina 95 jeżeli chcecie odświeżać to dajcie drv ze strony s3
i git, bedziecie mieli zakładkę S3 REFRESG

ja mam jakiś dziwny monitor i mi działa jednak po refreshuy