Re: Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzytkowych

Autor: Jacek Iwański (jackiwa_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 19:11:28 MET DST

On 28 Apr 1997 06:09:31 GMT, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Czy aby na pewno ? Wez sie ludziu przyjrzyj ile on ma legalnych kompaktow.
>A kompakty sa stanowczo za drogie, zwlaszcza ze sprzedaz plyt nawet po 10zl
>jest zyskowna. ale coz, na polkach leza plyty nawet po 100zl . No dobra,
>super nowosc. Niech sobie tyle kosztuje. Ale jesli przecietna
>plyta kosztuje 30zl to jest jednak lekka przesada.

Plyte kompaktowa wynalazl Philips i oni maja na to patent i biora
pieniadze za uzywanie ich wynalazku. Dlatego oryginalne CD sa tak
drogie. Mysle, ze to wyjasnia sprawe.

Przy okazji, Zniku, sorry za napasc na pl.comp.www. Wytlumacze sie w
mailu.

Jacek Iwanski