Re: Problem z Winsock

Autor: Przemyslaw Adamski (padam_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 19:16:16 MET DST

At 13:58 97-04-30 +0200, you wrote:
>Czy na prawdę musisz używać Trumpeta do łączenia ?
>Jak sam zauważyłeś Trumpet jest dobry gdy ma się konto ze stałym IP u
>provider'a.

        Nie mam zadnych problemow przy uzywaniu Trumpeta 3.0. Trumpet
rzeczywiscie wpisuje sobie IP ale nie przeszkadza mi to wcale w
polaczeniach. Za kazdym razem wpisuje sobie (Trumpet) nowy IP a ja nic nie
kasuje. Z poprzednia wersja Trumpet Winsock rowniez nie mialem takich
problemow. Uzywam WfW. Windowsa 3.1 nie bardzo moglem skonfigurowac tak zeby
wszystko dobrze chodzilo. Przesiadlem sie wiec na Workgrupsa.

Czesc!
        Przemyslaw Adamski <padam_at_free.polbox.pl>