Re: Matrox Mistique czy ET 6000 ?

Autor: Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 16:51:05 MET DST

>ET6000 czy Matrox?

Od 3 miesiecy mam Video Logic GrafixStar 600 na ET6000 z 4MB. Ostatnio
przez trzy dni porownywalem ja z Matroxem i wyniki sa nastepujace:

DOS - identycznie
Windows - GrafixStar lepszy w CAD, gorszy w rysowaniu 2D i 3D, takie
same wyniki w odtwarzaniu filmow.

Mistique ma lepsze utilsy pod Windows.

W Niemczech mozna juz dostac karte Apocalypse do GrafixStar'a i wedlug
wielu pism to jest apokalipsa dla Matroxa jesli chodzi o 3D. Obraz jest
lepszy na GS600 (ostrzejszy, jasniejszy, bardziej kontrastowy).

Generalnie zostawilem sobie ET6000, ale przypominam, ze jest wiele kart
na tym procesorze, ktore roznia sie od siebie osiagami. Moje odczucia
dotycza VideoLogic.

Jednak na pewno Matrox bedzie karta bardziej popularna i obslugiwana
przez wiekszosc gier i programow, a takze mniej tracaca na wartosci.

Pozdrawiam
Marcin Mastykarz
mastyk_at_site.com.pl