Re: MODEMY 56K, SVD i inni.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 10:30:56 MET DST

On Mon, 28 Apr 1997 20:36:39 +0200, awa <awa_at_imio.pw.edu.pl> wrote:
>Mam problem przy wyborze modemu, obecnie istnieja dwa rozwiazania
>dla predkosci 56K: flex Rockwella ( stosowany w Zoom'ach, Motorola'ch
>Hayes'ach i innych) i propozycja USR ( spotkalem w USR'ach i
>Cardinal'ach).
>Mam pytanie jak bardzo roznia sie te dwa rozwiazania i jaka jest miedzy
>nimi
>kompatybilnosc. Niby wszystkie te modemy posiadaje flash bios ale jesli
>do zmiany standardu nie wystarczy zmiana biosu to przykro bedzie zostac
>z droga i nie dzialajaca zabaweczka.

Przy USR mozesz byc o to spokojniejszy. Poniewaz przetwarzanie jest w
procesorze DSP, zadne zmiany oprocz programu w Flash'u nie beda
potrzebne.

Co nie znaczy, ze USR wypusci odpowiedni firmware wystarczajaco
szybko, i czy nie zazyczy sobie paru $ za upgrade.

>Nastepne pytanka:
>Czy w Polsce istnieja centrale majace caller ID, oraz potrafiace
>do tego samego aparatu ( linni) przypisac kilka numerow?

Istniec to istnieja, tylko co Ci po takiej, jesli nie jestes do niej
przylaczony lub obsludze nie chcialo sie wlaczyc tej mozliwosci.