Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 01:42:11 MET DST

"Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Lech Szychowski wrote in article <5k4si4$fu1$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Nie dostajesz?
>Opisu HD MB mozliwosc rozbudowy trubleshooting itp?
>Nie dostajesz tego?

Troubleshooting w stylu 'wlozone do pradu lepiej dziala'
to mi potrzebny jak psu piata noga - tu nie Ameryka, ludzie
albo wiedza takie rzeczy bez zagladania do instrukcji, albo
z byle bzdura dzwonia do mnie. Mozliwosc rozbudowy i numery
katalogowe czesci - pieknie. Tylko sprobuj kupic w Polsce
ramke montazowa do CDROM-u do Della 466/L albo HP Vectra Ve.
Zycze wszystkiego najlepszego...
Mnie w pewnym momencie szlag trafil - po prostu oddalem
swojego Della userowi i skrecilem sobie skladaczka.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl