Re: Hardware'owy kursor myszy bylo

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 05:54:07 MET DST

On Fri, 25 Apr 1997 08:34:32 +0200 (CEST), Maciej Kuczera wrote:

>Dalem kiedys pytanie jak z tego mozna skorzystac ale w opowiedzi dostale
>kilka mglistych odpowiedzi. Zatem powtarzam, plyta glowna to obsluguje
>karta graficzna tez jak z tego skorzystac.

Co ma do tego plyta glowna ?????
Masz moze w instrukcji do niej napisane: obsluguje hardware'owy
kursor myszy ????

Wplyw na to maja: karta video i odpowiedni driver do niej.
Ja jeszcze nie widzialem zadnego drivera dla zadnego systemu
ktory pozwalalby wybierac - sw czy hw. Jesli karta na to pozwala
a driver potrafi z tego skorzystac to po prostu korzysta.
I tyle.
Jezeli Twoja karta to nie cos napraaaaaaawde starego
a wydaje Ci sie ze kursor myszy jest robiony software'owo
to po prostu rozgladnij sie za nowym driverem

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi