Re: Problemy z modemem Logicode 28800(i)

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 22:49:39 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:
>"Witold Rozalowski" <WRoz_at_free.polbox.pl> napisał(a):
>
>/> Czesc!
>/> 3 tyg. temu kupilem Logicode 33HP-CL 33.600 BPS, od tego czasu
>/> reinstalowalem go okolo 15 razy, 2 razy na nowo Win95, a 3 razy musialem go
>/> wyciagac ze slotu. Moze to wina tego P'n'P w modemie ? (moja plyta nie jest
>/> P'n'P). Inna domniemana przyczyna moze byc zapisana jakas informacja
>/> systemowa w jego FLASH-RAMie (czy czyms podobnym). Aktualnie modem pracuje
>/> na COM 5 (!?), bo inaczej strajkowal. Nie znam sie, chetnie sam uslyszal
> [...]

To dziwne, bo mam Logicode'a 14400 od 2 lat i przypadki zerwania
polaczen sa rzadsze niz oberwanie chmury nad Sahara... Zawsze lacze
sie na max, tzn 14400 V42bis, chodzi normalnie na com2, defaultowe
irq, zadnych problemow pod Win 3.1 i DOS... Moze przy 28800 panowie
opuscili sie w jakosci...

--
Michal Szybisz
fang_at_free.polbox.pl