Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 19:47:27 MET DST

In article <5k3rq1$16l_at_info.nask.pl>, Slawek wrote:

> Jacek Osiecki wrote in article ...

>co to znaczy dzis skladak?
>czy to moze wszytsko poza IBM i Compaq?

Składak to komputer robiony z normalnych, standardowych części, taki, do
którego można potem dokupić NORMALNY komponent za NORMALNĄ cenę. Odpadają
więc Compaq'i i IBM'y, w których są niestandardowe płyty z BIOS'ami będącymi
zaprzeczeniem standardowości, niestandardowe obudowy do których nie można
włożyć normalnej pełnowymiarowej karty itp.

Dell'i nie widziałem, więc się na ten temat nie wypowiadam.

Może i jest trochę racji w tym "IBM i Compaq", z tym że IBMy faktycznie można
z racji historycznych nazywać oryginałami, a Compaq'i są po prostu
wynaturzone ;)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|