Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jarek Lis (lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 19:36:52 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Za ile ci potrzeba. To jest twoja decyzja: kupujesz drozej Compaq u masz
: spokoj ducha bo firma bezei i jutro i pojutrze i ten support bedziesz mial
: a w gre wchodzi sprzet wartosci milionow bo mowimy o skali firmy.
: Mozesz tez kupic taniej a twedy po dwoch tygodniach firmy moze nie byc o
: wywiazanie sie z np. gwarancji bedziesz sie sadzil z syndykiem masy up. (
: jesli taka fizycznie bedzie)
: A gwarancja jest potzrebna bo na 300 maszyn cos musi pasc.

No coz Slawku - jesli chodzi o skladaki, to jestem spokojny.
Zbieg korelacji taki ze firma istniejaca choc pol roku zniknie,
a jej skladaki padna w calosci za jednym zamachem, to nie ma szansy sie
zdarzyc, i biore go w ryzyko wlasne.
A jesli sie okaze ze np dyski sa felerne, a firma znikla, to nawet po
wymianie na wlasny koszt w stosunku do ceny Compaq'a jestem na plus.
Duzy.
No i rzadko kiedy kupuje 300 maszyn od razu. Raczej partiami.
To sie moge naciac na 30 dyskow, co przy zakupach rzedu 60 komputerow
rocznie jest ryzykiem minimalny.

Nawiasem mowiac - czy moge Compaq kupic u dealera i dostac gwarancje
compaq'a a nie dealera?

: Nie mowie juz o ewentualnych driverach i update'ach i tech support.....

Wlasnie kolega usiluje od miesiaca znalezc driver pod NT 4.0 do drukarki
Lexmark. Lexmark to dziecko IBM.......

"We don't care, we don't have to. We're IBM"...

J.