Caviar & Low format

Autor: Grzegorz Paszka (pashen_at_david.silesia.pik-net.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 19:02:56 MET DST

Wpadł mi w ręce padnięty , chyba ze starości Caviar 1170.
Sciągłem sobie programik do niskiego formatowania WD, ale
ten zadał kilka pytań o takie paramtery dysku, o których mi się nie śniło :))
Znalazłem kilka katalogów dysków, ale wspomnianego wyżej nie było wśród
skatalogowanych.
Tych pytań to się spodziewałem, ale nie sądziłem, że tak trudno uzyskać
na nie odpowiedz.
Pewnie wielu z Was próbowało low format'a, może więc macie jakiś super
katalog z super informacjami, a może taki programik który nie zadaje
tak trudnych pytań :)))

A może w ogóle nie ma szans na odratowanie tego twardziela, bo nawet
low format nie pomoże ?

Pozdrawiam

G.P.