Flashing to jest to !

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 15:32:56 MET DST

Podczas instalacji G95 padly mi sterowniki HDD na plycie. Nie wiedzialem
co z tym zrobic... Zajrzalem na serwer WWW.DATEXPERT.COM , no i na
pierwszym miejscu w faq dot. mojej plyty bylo co mam zrobic, by sterowniki
znalazly twardego. No dobra jakos poszlo, ale plula mi sie plyta (jakies
konflikty sprzetowe...). Wkurwilem sie i zfleszowalem biosa. Nie dosc, ze
wszystko bylo ok, to jeszcze mi doszlo full opcji np. dot. PCI.
Teraz mam sprawny komputer !
Cody
ps. A juz chcialem go zawiezc do serwisu !