Re: SDD5.3 i Tseng

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 14:06:44 MET DST

Marcin Bartel (przykry_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
> - w W95 - qpa - SDD swoje a W95 swoje i mam 60Hz zamiast 85.
Zainstaluj SDD for windows - wstawi wlasny driver (VESA) zamiast tego ktory
teraz masz a ktory zapewne sam sobie ustawia karte.

> Pomóżcie, wszak oczy ma się tylko jedne...
Na monitor mozesz patrzyc tylko lewym, a prawe oko trzymac w zapasie (jakby
co...)

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland