Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Arkadiusz Soroka (aas_at_iha.his.uni.torun.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 00:24:27 MET DST

At 16:43 4/28/97 +0200, you wrote:

>(ciach)
>Co do Compaq'ow:
>U mej zony w banku pojawilo sie kilka Compaq'ow. Dwa nie chcialy w ogole
>wystartowac i od razu raportowaly uszkodzenie HDD. Poszly do serwisu.
>W ciagu krotkiego czasu z partii 10 czy 9 sztuk zostaly jedynie dwa.
>Cala reszta przeniosla sie ze swymi dyskami do informatycznego nieba.
>Nie chce w ten sposob dyskredytowac sprzetu markowego tylko stwierdzam
>fakt, z ktorym sie zetknalem.
>Przemek.

Czyzby firma az tak upadla? U nas pracuje 10 Compaq'ow i jedyne co wariuje,
to twardziele ... NEC-a. Jako ze specyfika naszej firmy (badania chemiczne)
wymaga korzystania z wasko specjalizowanych, pisanych na zamowienie
programow, majacych minimalne wymagania sprzetowe, wykorzystujemy niekiedy
nawet stare 286 (po co P133 tylko do obslugi plotera przez 8 - 12 godzin na
dobe?). I co? I nic! Nie wiem ile czasu zajmuje otwarcie obudowy, bo nie ma
takiej potrzeby. Otwieralem je tylko raz, kiedy wkladalem karty sieciowe.
Na oslode zwolennikom sprzetu markowego: nasz najstarszy Compaq to 386 20
MHz rocznik 1989 (BIOS) z dyskami 2*130 MB. Chodzi. Jedynie dyski wykazuja
po 4 kB bad sectorow.

Pozdrawianko !

Arkadiusz Soroka
aas_at_iha.his.uni.torun.pl