Karty Wideo i Oprogramowanie

Autor: Marek Rogozinski (negativ_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 14:13:48 MET DST

Mam taki problem: Potrzebne jest takie "cus":
W czasie rzeczywistym obraz np z kamery wyswietlany jest na
ekranie TV i na monitorze. Dodatkowo mozna na bierzaco modyfikowac
obraz - dodac napisy, czy chociazby narysowac kolko na ekranie.
Pytanie: jaka karta i jaki program bedzie najlepszy.
Aha - rozdzielczosc 800x600
Z gory dzieki za odpowiedz.

negativ
ps: Wszelkie bluzgi to nie do mnie;-) Ja tylko to przesylam pytanie
znajomego:-)