Re: pomocy! obraz svga na kilku monitorach

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 10:35:41 MET DST

On 24 Apr 97 at 1:46, Jaroslaw Dabkiewicz wrote:

> Czy ktos zna prosty sposob (schemat ) na podlaczenie kilku monitorow
> do jednego PC ? najchetniej 4 do 8 szt. - jesli to mozliwe

   _Jesli_kazdy_ma_wyswietlac_co_innego_, to karty graficzne na ISA
trzeba wstawic na taka specjalna przejsciowke (przelacznik kart
graficznych) dosc klopotliwa w wykonaniu, bo musi sie miescic w
obudowie, a poza tym trzeba zrobic wtyk... Jesli Cie to interesuje,
to moge Ci dac namiar na firme, ktora to robi. Bez driverow sie
oczywiscie nie obejdzie - ja pisalem takie tylko pod DOS. Jesli karty
sa na PCI, to po prostu wystarczy sam driver.
   Oczywiscie to nie ma sensu, jesli tylko chcesz zwielokrotnic
identyczny obraz na wielu monitorach, wtedy chyba najlepszy bedzie
rozdzielacz.
                                Pozdrowienia, Adam