Re: Nagrywanie CD-R

Autor: Robert Lukasz (rlukasz_at_geocities.com)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 00:23:05 MET DST

lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Inna wersja MSCDEX ?
Chyba nie,
W moim przypadku:
1. Toshiba na swoj sterownik w configu: TOSHV212.SYS, zas Yamaha na
ktorej nagrywalem nie ma.
2. W Control Panelu\System Toshiby nie widac w ogole, zas Yamaha jest
jako urzadzenie CD-ROM (nie pamietam czy jako generic SCSI CDROM, ale
zadnych sterownikow do niej nie instalowalem)
3. Winda nie widzi obu napedow na raz (sic!), nie pomagaja zmiany w
autoexecu (mscdex), bo config nie ma sterownika do Yamahy.
4. Sony IDE na ktorym wszystko jest poprawnie, tez nie ma sterownika w
configu i Winda widzi go jako standardowe urzadzenie CDROM.

Czy ktos ma pomysl jak zmusic moja Toshibe bo zobaczenia katalogow
pisanych malymi. Niestety napisanie wlasnego sterownika do ww. nie
wchodzi w gre :-(

pozdrawiam
Robert Lukasz rlukasz_at_geocities.com
http://www.geocities.com/TimesSquare/4726