Re: 486 w Socket 7 ????

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 01:12:23 MET DST

> />K6 jest pinologicznie zgodne z Pentiumem (takim zwyklym, ZIF 7). I na moj
> />gust, jest to raczej lepsze Pentium niz konkurencja dla PentiumPro.

> A koprocesor?

A cos sie tak tego koprocesora uczepil? Az tak intensywnie bawisz sie
numeryka, czy poza Quake swiata nie widzisz? Nie mialem K6 na warsztacie,
wiec jednoznacznie sie wypowiadac nie zamierzam, moje zdanie wynika z
dostepnych obecnie testow i porownan, ja jedynie na ich podstawie
wyciagam wnioski. I wychodzi mi, ze cudowne K6 to kolejny niewypal AMD -
poprawiony Pentium... 30-40% szybszy w stalym przecinku od K5-PR133 przy
tej samej czestotliwosci zegara, z nieco lepszym koprocesorem (powiedzmy
na poziomie Intelowskiego Pentiuma). Reszta potem - jak troche potestuje.

karpio