Re: BINARIA !!! (pomocy)

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 27 Apr 1997 - 12:42:03 MET DST

On Sun, 27 Apr 1997, Jan Miller wrote:

> Czesc !
>
> Mam pytanie:
> Co robic z czyms takim (podobnym oczywiscie):
>
> @#@$#@RETREY^U^%$U%YUTREHYTk,jhgku
> ^%$^%$#^$#@%#@5#@%$EWYREWyretREWT
> %$EWY$#^$#^HFDG@^N%$ Y^%RYU%$W^%*&
>
> end
  wprawdzie brakuje poczatku tego "message" ale ...
Jesli plik był UUENCODEd to na poczatku powinien
byc begin i nazwa pliku, wszystkie z wyjatkiem ostatniej linijki
powinny byc tej samej długości i zaczynać się od tej samej litery,
na ogół tą literą jest M
jeśli świadomie napisałeś end i jest to cytat to reszta "binariów"
jest pochrzaniona.

Jesli plik był kodowany przez MIME to w zasadzie nie musi być podana
przed właściwym kodem jego nazwa - ale zwykle jest.
Do rozkodowania może służyć w zasadzie dowolny program pocztowy.
Ja sobie, z lenistwa, używam takiej metody:
z programu pocztowego robie SAVE FILE (i tu podaje nazwe z rozszerzeniem
UUE albo B64
potem uruchamiam maly DOSowski programik o nazwie MIME64 albo BASE64
z parametrami i powstaje mi plik rozkodowany.
Zaglądam do pliku i oglądam jego początek (Alt F3 w Volkow Commander)
i wtedy decyduje jakie mu rozszerzenie nadać, JPG, BMP, ZIP, ARJ
czy może DOC

> Jak to diabelstwo uruchomic ???

  Lepiej nie uruchamiaj bo się zdziwisz jak ci ktoś wirusika podrzuci.

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----