Re: os/2: to be or not...

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 01:12:38 MET DST

 Jacek Osiecki wrote in article ...

>Jeśli chodzi o oprogramowanie do Internetu, to Windoza nie może się z
takim
>linuxem równać... Linux chodzi i szybciej, i stabilniej, no i jest wręcz
>urodzony do Internetu...

Oporgramowanie do Internetu u endusera czy jako provider informacji?
To drugie moze i tak bo jako enduser to mam na
 windows kupe rzeczy ktorych nie ma na linuxa.

>Nie tylko Osiarze -Linuxiarze też :) Jest wine, ale jest też Caldera WABI
-
>komercyjne, ale bardzo wysokiej jakości... Poza tym ma się niedługo
pojawić
>WABI 32-bitowe...

>No właśnie: po co komu Windoza? I jej niestabilne, powolne aplikacje?

Nie mam pojecia? Moze tym co musza korzystac z komputera nie bedac
specjalistami?
I nie maja ochoty na nowa polke na manualy.

A czy powolne i niestabilne?
Zalezy od sprzetu. Podkrecane CPU i kombinowane MB daja klopoty.