Nagrywanie CD-R

Autor: Mariusz (qbit_at_alfa.nask.bialystok.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 20:09:14 MET DST

Witam,

Dzisiaj nagrywalem moja pierwsza plytke CD-R i ... niestety fiasko :-((
Caly proces dobiegl do konca. Zadnych bledow tylko ze do niektorych katalogow
nie mozna wejsc. Wylada to tak, ze do katalogow pisanych w calosci duzymi
literami mozna wejsc i dalej przechodzic, a do tych pisanych z malych liter
lub pierwsza duza reszta male nie da sie. Moze mi ktos wytlumaczyc ten
problem???
Z gory dziekuje! Pozdrawiam!

---
		Mariusz
P.S. Zaczynam od nowa w poniedzialek. Moze ktos do tego czasu zdazy cos
skrobnac do mnie ....