Re: Formularze PIT-5 i VAT-7 w Excelu

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 16:09:01 MET DST

Radoslaw Poplawski <radekp_at_usa.net> napisał(a) w artykule
<33739db2.1724494_at_news.icm.edu.pl>...
> Thu, 24 Apr 1997 18:46:39 +0200, Pawel Federowicz
> <pfederow_at_hotmail.com> napisał(a):
>
> />Marcin Jedrysiak wrote:
> />>
> />> Uslyszalem ostatnio, ze jakas firma wypuscila jako shareware oba te
> />> wymienione formularze jako arkusze w Excelu. Czy ktos moze wie skad
> />> ewentualnie mozna sciagnac?
>
> />Nie trzeba scišgać - kup Chip'a nr 5/97 - sš na CD
> />--
> />-------------------------------------------------------
> />Paweł Federowicz
>
> Niezla rada! Po co masz miec za darmo? Lepiej zaplac! :)

> [...]

Hmm, widze, ze jeszcze raz musze zabrac glos. Nie chodzi mi o te formularze
na serwerze M$ ani z Chipa -- sa to kwestionariusze PIT serii 30, czyli te
skladane jednorazowo na koniec roku. Ja na tomiast potrzebuje tych
formularzy, skladanych co miesiac przez osoby prowadzace dzialalnosc
gospodarcza, czyli wlasnie PIT-5 i VAT-7. Kiedys przeczytalem, ze wypuscila
je jakas firma w formie shareware, ale nie wiem, czy dostepne sa gdzies na
sieci. Wiem, ze moglbym kupic komercyjny program, ale i tak nie
wykorzystalbym wszystkich jego funkcji. Podejrzewam tez, ze rejestracja
shareware bylaby znacznie nizsza niz cena "normalnego" programu.

W kazdym razie dziekuje za dobre checi.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak