Re: Matrox Mystique

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 12:31:17 MET DST

: Mam maly problemik z moim Matrox Mystique 2MB.
: Podczas instalacji driverow i panelu kontrolnego karty do Windows
: (uzywam wersji 3.1 EE) instalator pisze, ze: "DCC compilant monitor
: detected" tzn. ze dogadal sie z moim monitorkiem (Samsung SyncMaster
: 15GLi) co do parametrow. Po zakonczeniu setup-u i restarcie Wingrozy,
: przelaczylem QuickSwitchem na tryb 1024x768 (32768 kolorow) i chcialem
: sprobowac jednego z owych cudow (tzn. hardware-owego zoom-a). Po
: wcisnieciu przycisku "x2" na ekranie pojawila sie kompletna sieczka tzn.
: ekran przesunal sie w gore o jakas 1/3 i wskoczyl na max. rozdzielczosc
: (1280x1024). Pozostawal reset lub klawiszologia "na slepo" aby powrocic
: do "x1". Po kilku probach postanowilem podczas setupu zrezygnowac z
: autodetekcji monitora i wybralem ze spisu moj monitor (Samsung
: SyncMaster 15 GLi). Z dusza na ramieniu wcisnalem "x2" i o dziwo: dziala
: OK!
: W zwiazku z tym mam pytanie: czy ow slawny MM ma trudnosci z
: autodetekcja monitora, czy jest to wina software-u czy tez tylko moj
: egzemplarz ma taka przypadlosc.
:

Pod Win95 OSR2 tez byly male problemy z monitorem ( 17" MTC ) - PnP nie za
bardzo sie sprawdzilo, ale przestawienie reczne monitora na Customized Vesa (
plus korekta ustawien trybow ) pomoglo - oczywiscie w zakladce MGA Monitor.
W tej chwili zadnych problemow.

                Wojtek

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Chmielna 10
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | tel.(0-56)54-52-92 (grzeczn.)
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!