Re: Dziwy G95

Autor: Piotr Ziemak (hps_at_wsrp.siedlce.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 20:50:50 MET DST

Luke <ventauri_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
> Dzis rano wlaczam komputer, a ten wita mnie radosnym
> komunikatem, ze plik (mam G95) VMM32.VXD jest uszkodzony,
> lub wogole go nie ma.Kaze zainstalowac G95 jeszcze raz.
> Komunikat pojawia sie PRZED Boot Menu.

To nie jest wina twojego G95. Masz prawdopodobnie zle ustawione parametry
biosa. Na 'pierwszy rzut oka' wszystko jest ok, bios wykryl, ze dysk moze
pracowac np. w trybie '3'. Ale czesto jest to diagnoza zawyzona. Proponuje
obnizyc tryb pracy dysku (bedzie troche wolniej ale pomoze).

Jezeli powyzsze nie pomoze to nalezy przyjzec sie plycie glownej -> zworki
i pamiec (zakladam, ze procesor nie przegrzewa sie - prawidlowe zasilanie i
chlodzenie)

Pozdrawiam.
Piotr Ziemak