Re: Stara drukarka!

Autor: Piotr (keup_at_berlin.snafu.de)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 22:06:50 MET DST

Wojciech TYSZER wrote:

> Hi ! Dorwalem ostatnio bardzo stara drukarke (wrecz prymityw 9 igiel ):
> COMPUTE MATE ( Z PRZODU )
> CP80 TYPE II
>
> a na
> tabliczce z tylu:
> CP80 Terminal Printer
> C.T.I. LTD.
>
> Drukarka drukuje tylko tekst, ale rzecz w tym iz drukuje w kodach
> (prawdopodobnie) niemieckich np. zamiast / jest ü (przykladowo).
> Drukarka nie posada zadnych jumperow czy przelaczniczkow.
> Jak ja zmusic zeby chodzila chociaz w typowym standardzie USA pod
> DOS-em ?
> [...]

wersja z literami polskimi

Cześć Wojtek.

Swierdzic mogę ze jeżeli ktoś cierpi na brak korespondencji e-mailowej
to niech się zapisze na listę dyskusyjna. Ja po 4 dniach musiałem ściągnąć ponad 1500
listów , debilizm pospolity, sczesacie niepojęte !! Już się wypisałem bo to nie na moje
nerwy, za dużo do czytania, poza tym nie są to zbyt interesujące tematy. Instalowanie
drajwerów, windosów, twardzielów itp. - to mnie nie bawi,nie mam czasu na czytanie
takich wypocin (może trochę za mocno, przepraszam jeśli Cię uraziłem). Z drugiej strony
można się nieźle ubawić, czytając niektóre listy.
Ta drukarka do twoja, gdzie ja ukradłeś stary ??. Musisz ja sformatować, tak jak się
formatuje G95, no wiesz jak.

To by było na tyle, no i pisz trochę częściej BRACIE.

Czuwaj Druchu.

to samo ale bes polskich liter

Czesc Wojtek.

Swierdzic moge ze jezeli ktos cierpi na brak korespondencji e-mailowej
to niech sie zapisze na liste dyskusyjna. Ja po 4 dniach musialem sciagnac ponad 1500
listów , debilizm pospolity, sczescie niepojete !! Juz sie wypisalem bo to nie na moje
nerwy, za durzo do czytania, poza tym nie sa to zbyt interesujace tematy. Instalowanie
drajwerów, windosów, twardzielów itp. - to mie nie bawi,nie mam czasu na czytanie takich
wypocin (moze troche za mocno, przepraszam jesli Cie urazilem). Z drugiej strony mozna
sie niezle ubawic, czytajac niektóre listy.
Ta drukarka do twoja, gdzie ja ukradles stary ??. Musisz ja sformatowac, tak jak sie
formatuje G95, no wiesz jak.

To by bylo na tyle, no i pisz troche czesciej BRACIE.

Czuwaj Druchu.