Re: No Rom Basic

Autor: Waldemar Szymanski (vigo_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 18:17:26 MET DST

Jacek Gutkowski wrote:

> Drugą sprawą może być zmiana parametrów dysku Bios'ie (LBA, Normal,
> sektory, itd..) i obecnie mogą one się różnić od tych, przy których były
> zakładane partycje. Nie wiem jaki jest BIOS w Twoim komputerze, ale
> poszukaj opcji, w której ustawia sie tryb PIO i ustaw na AUTO (lub
> popróbuj innych, jeżeli nie przyniesie to efektu).

W BIOS'ie (AMI) grzebalem juz po zalorzeniu partycji i sformatowanu
dysku. Jak juz pisalem w Ps2 sprawdzilem wszystkie znaczace ustawienia
lacznie z PIO (na auto)

> * * * * * jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl * * * * *

Ps. Problem juz nie istnieje, kumpel zaniosl dysk do sprzedawcy, ten sie
chwile pomeczyl poczym dysk wymienil.

Dzieki za fatyge
Pozdrowka

--
             _/               Life is Brutal and full of zasadzskas !