Czytanie News offline

Autor: Kobra (aon.912314503_at_aon.at)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 17:04:59 MET DST

Uzywam Win95, MS IE 3,0
Jesli sciagne naglowki news do komputera i wyjde z sieci
to offline zaznaczam ktore tematy mnie interesuja.
Tematy te otrzymaja zielona strzalke i sa w ten sposob zamarkowane do
przekazania.

Jesli ponownie polacze sie z Siecia ;-) to spodziewalem sie ze przy
*zagladnieciu* na dana grupe zaznaczone strzalka glosy zostana
automatycznie zaladowane do mojego pceta ale NIE!
musze niestety na kazdy temat *nalozyc* niebieski pasek i to dopiero
*zapamietuje* glos w dyskuscji.

Czy jest jaks rada na to aby zamarkowane zielona strzelka tematy
atomatycznie sie wczytywaly?
Moze to jest tylko moj problem a u innych dziala to ok?

Cyberpozdrowienia

--
Kobra 8~v^v^v^v^v-
...Panstwo jest za male jesli chodzi o WIELKIE problemy tego swiata