EDO a EDO DRAM

Autor: Jaroslaw Drewnik (jdrewnik_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 16:28:38 MET DST

Cześć,

Miałem sobie 2x8 MB EDO RAM. Komputer przy starcie pokazywał m. in.
napis "EDO RAM" (zaraz po podaniu częstotliwości zegara). Zachciało mi
się dokupić jeszcze 16 MB. Wsadziłem dwie nowe osemki, a napis zmienił
się na "EDO/EDO DRAM". W związku z tym mam parę pytań:
1. Rozumiem, że nowe kości są innego typu niż stare. Czy nic mi się od
tego nie popsuje (chociaż na razie niby komputer pracuje prawidłowo)?
2. Jaką przyjąć strategię obsadzenia banków tymi pamięciami?

Pozdrawiam,
Jarek Drewnik

jdrewnik_at_sylaba.poznan.pl http://free.polbox.pl/j/jdrewnik/
"Jesli wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcje obslugi."