Re: Problemy z CDROMem

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_iname.com)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 10:06:03 MET DST

> From: "Ernest Mizera" <ernie_at_us.edu.pl>

> Zale+y, zale+y... U mnie CDROM rusza| jakiestlg 10-12 sekund (powa+nie). Kiedy
> wymieni|em
> proca na K5133MHz przesta|o by to ju+ usci|+liwe. Chodzi chyba o prOmegadkostlg
> p|yty, kt<=ra teraz pika 66 razy na sekundOmega.

Nie wiem co robi driver CDROMu przy starcie, ze trwa to kilka sekund...
Pewnie czeka na cos, albo dlugo szuka napedow CD. Zawsze jednak mozna taki
driver scrackowac :-)
Juz mi sie zdarzalo takie rzeczy robic, od driverow myszy zaczynajac, a na
REDIRze i SERVERze Lantastic'a konczac. Z tymi ostatnimi nie bylo
problemu: wystarczylo przed ich ladowaniem przyspieszyc nieco zegar
systemowy...

KM