Re: Problem z SciTech Disp. Doctorem

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 03:08:35 MET DST

On Wed, 23 Apr 1997, Bogdan Mosny wrote:

> na okolo 65Hz, poprawiam rozmiary okienka, potem to zapamietuje.
> Odpalam Windowsa i nic sie nie zmienia tzn. poprawek nie widac.
> Univesa ladowana jest w autoexec'u.

> Gdy jednak uruchomie QPV'a (taka przegladarka do plikow graficznych)
> w pelnym oknie Windowsa to program ten stosuje sie do moich ustawien,
> podobnie w czystym DOS'ie po zaladowaniu Univesy wszystko jest OK.
> Karta grafiki oparta jest na kosci ET6000, ale to chyba bez znaczenia.
> Wyglada jakby Windows "przykrywal" ustawienia Univesy?...

  Na oko mnie sie wydaje, ze jesli driver karty SVGA jest napisany
  specjalnie dla konkretnej karty to ten drajwer mocno grzebie
  w rejestrach karty i "przykrywa ustawienia UNIVESA"

  Jeslibyc uzyl jakiegos drivera "generic" dla universalnej karty
  SVGA to wtedy driver byc moze nie grzebie w rejestrach karty
  i to SCITECH Doctor zrobi z tymi rejestrami zachowa sie takze
  w Windows.

  Ale to co napisalem to jest czysta spekulacja;
  oparta tylko na moim wyczuciu inzynierskim.
  Trzebaby zrobic pare eksperymentow. wszak Pecetologia .....

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----