Re: Motorola SURF 56K

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 22:35:23 MET DST

"Piotr Ziemak" <hps_at_wsrp.siedlce.pl> writes:

> Fajnie, ale ja mam zajete irq5 - SB-AWE i irq7 ECP.

Zawsze mozna zrobic tak: wyjmujemy zwore ustawiajaca IRQ od RS'a
(na karcie), nastepnie bierzemy taki kabelek, ktory ma jak wiadomo
dwa konce, i to zakonczone zlaczkami, ktore ladnie pasuja do pinow
(np. taki turbo-kabel, dodawany do niektorych plyt lub obudow).
Jeden koniec tego kabla wkladamy na ten pin jumpera od IRQ, ktory
wychodzi z kosci (czyli nie ten, ktory wychodzi ze zlacza krawedziowego
- albo inaczej: wspolny dla wszystkich jumperow od IRQ), a drugi koniec
- podlaczamy do pinu IRQ_ktore_nas_interesuje jakiejs karty (np. Gravis
Classic ma wyprowadzone wszystkie sygnaly z ISA jako zlacze do podlaczenia
jakiegos rozszerzenia).

Oczywiscie trzeba wiedziec, ktore piny sa ktore itp, ale jesli ktos tego
nie potrafi sprawdzic, to niech lepiej tego nie robi.

--
Krzysztof Halasa