Re: Off topic: Linux vs M$ Bylo: SIEC w bloku!

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 17:18:21 MET DST

Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl> pisze:
> : To jak nazwiesz "zmianę pokoleniową" z Worda na LaTeXa??? :)))))

> Postep ?

A może nie? Ja jeszcze nie tak dawno miałem jak najbardziej negatywne
zdanie na temat TeXa/LaTeXa (głównie na podstawie opinii kolegów,
którzy mieli z nim do czynienia na zajęciach). Ale dla eksperymentu
postanowiłem coś w tym zrobić i efekty _bardzo_ mnie zaskoczyły.
Zarówno pod względem szybkości pracy, jak i wyglądu dokumentów.
Ale o tym zdaje się już było ostatnio kilkadziesiąt postingów.

> Slawomir Sidor

* Stefan            Tomasz Stafiński *
* mailto:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl *