Re: Klopocik z pamiecia

Autor: Mariusz Szymukowicz (manix_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 14:03:00 MET DST

Dnia 22 Apr 1997 09:22:38 GMT, Miroslaw Paciorek
<2miroo_at_srv1.tu.kielce.pl> napisal:

>otoz:
> Kupilem sobie komputer niby-pentium (k5) w pewmnej firmie. Na poczatek
>zalozylem sobie 8M pamieci (2*4M), pozniej dolozylem 2*8M, wiec w sumie
>mam 24M. Wszystko byloby OK, gdyby nie to, ze himem.sys pokazuje blad
>przy testowaniu pamieci (za kazdym razem podaje inny adres).
>Testowalem pamiec za pomoca najrozniejszych programow i wszedzie jest OK.
>W sumie wszystko dziala tylko musialem wylaczyc w configu (/testmem=off)
>Z czego to moze wynikac? (rozny czas dostepu?)
>Niestety komputer mam zaplombowany i nie moge odczytac parametrow simmow.

> [...]
Miałem coś podobnego na płycie 486. Identyczne objawy. Testy
faktycznie wypadały dobrze, ale tylko testy. Były przekłamania danych
w pamięci. Np. przy kopiowaniu plików ze SMARTDRV pliki po nagraniu
były uszkodzone. Musiałem zmienić kości. Radzę też zrobić taki test
(przekopiować spakowane pliki, a potem rozpakować, pewnie będą błędy
CRC)

Miłego dnia życzę

Mariusz

MariuSZ SZymukowiCZ ### SZymeK ### SimoN ### ManieK ### ManiX
+++++++++++ mailto:manix_at_rubokon.net.pl +++++++++++