Re: os/2: to be or not...

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 22:48:24 MET DST

In <5jj3l3$1chg$1_at_news-s01.ca.us.ibm.net>, lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) writes:

>Oczywiscie, zgadzam sie w pelni. Stan moje retoryczne pytanie na temat
>aplikacji. Zachwyt Ambasadora nad faktem ne NAWET Mathematica
>chodzi pod OS/2 wyglada smiesznie.

Przypisujesz mi poglądy, których nie jestem autorem. Mathematicę podałem
jako przykład aplikacji wykorzystywanej na naszych komputerach.
To właśnie takie prymitywne nadużycia jak przypisywanie mi "zachwytu" są
śmieszne a nie podawanie przykładów.

>Tym niemniej - ilosc oprogramowania
>narzedziowego pod OS/2 jest ZNACZNIE mniejsza niz pod WXX. Propozycja
>ktora dostalem aby zamiast PowerBuildera uzywac Rexxa swiadczy o tym
>ze czlowiek nigdy nie widzial PowerBuildera na oczy. To samo dotyczy
>propozycji uzywania Gny C++ zamiast PowerBuildera. A w koncu to
>oprogramowanie narzedziowe decyduje o przydatnosci (lub nie)
>systemu operacyjnego.

Przykro mi Andrzeju ale w żadnym ze swoich poprzednich postingów
nie zapytałeś o odpowiednik PowerBuildera dla OS/2.
Jeżeli jednak miałbym wskazywać równoważny soft to wskazałbym
na rodzinę IBM VisualAge pozostawiając ci swobodę wyboru języka
(C/C++, COBOL, Smalltalk, Javę czy wreszcie BASIC).
Tyle, że nie pytałeś o to ...
Dla ścisłości istnieje bardzo dużo podobnej klasy narzędzi m.in. JBA
Guideline, rodzina VisPro itd.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl