Re: Problem z Word 6.0 PL

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 20:34:52 MET DST

> Rzecz dziwna: skopiowalem mojego Windowsa + Worda na
> dysk kumpla, odpalilem z jego dysku i jest wszystko ?!?!?! Mamy takie
same
> pliki autoexec i config. Dalej: Skopiowalem spowrotem Windoze + Worda na
> moj dysk i co ? Kto zgadnie? : Jest wszystko !?!?!?! No to ja juz nic nie
> rozumiem. Teraz mam W'95 i ten sam problem po instalacji Worda 6.0 PL.
> Czy moze mi ktos poradzic co kurde flaki z tym zrobic?(tylko mi
> nie mowcie, ze skopiowac w obie strony :)

        A czy ten twój kumpel ma drukarke? jezeli tak, to wszystko jasne, po
prostu zainstalowal sie u kumpla sterownik drukarki, ktory jest
odpowiedzialny za uklad i rozmiary strony.
        To bedzie prawda, jezeli ty nie masz drukarki. W tym przypadku po prostu
zainstaluj sobie jakakolwiek drukarke(najlepiej cos z rodziny HP) i ustaw
wydruk np. do pliku...
        Jezeli masz printerke, to na prawde nie wiem...

--
A           V            E     !