Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 16:07:20 MET DST

On 22 Apr 1997 13:02:22 +0200, KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>eetam. nigdy nie skladales serverka? jesli masz zawsze takie same
>graty i je znasz od gory do dolu to po co 5 dni? :) poza tym na
>serverku za 200 baniek ile masz zarobku? chyba wystarczajaco duzo
>zeby zajac nawet na caly dzien jednego pracownika ;)

Jest wtorek, 8.00 rano. Telefonuje i prosze o serwerek w skladzie dual
PPro, 128M RAM, sterownik UW SCSI z cache, dwie szybkie karty
ethernet, CDROM 12, streamer.

Godze sie dac 205 baniek, ale w czwartek o 8.00 firma otwiera podwoje,
i Ty musisz sie zgodzic pokryc straty spowodowane niesprawnym
dzialanem sprzetu. Godzina pracy pracy firmy kosztuje ..... .

Wchodzisz w interes?

J.