Re: Wirtualny system plikow

Autor: Lukasz Jakubowski (megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 12:44:35 MET DST

Witold Stolarski (WITEK_at_gazeta.pl) wrote:
: On 22 Apr 97 at 11:01, megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl wrote:
: > Hej!
: > Czy jest na peceta jakas nakladka umozliwiajaca korzystanie z archiwow,
: > dajmy na to .zip, jako normalnych katalogow? Podobnie do vfs z Midnight
: > Commandera na linuxa.
: Moze zaczna mnie niektrzy gryzc, ale - proponuje DOS Navigatora. A jak dla
: Windy - Windows Commandera lub WinZIPa. :)

Kurcze, zle sie wyrazilem. Chodzi mi nie o cos takiego jak vfs, ale raczej
ARCHandler na Amidze. Dzilac to powinno np. w ten sposob, ze instaluje sobie
program X w katalogu kat_X, potem zipuje ten katalog (z zachowaniem
struktury) i moge uruchamiac ten program, ktory aktualnie jest w archiwum
kat_X.zip. Pliki, ktorych wymaga program X znajduja sie oczywiscie tez w
kat_X.zip.
kat_X.zip powinien byc widziany przez np. przegladaczke z w95 jak normalny
katalog.

To tyle, teraz powinno byc jasne.

Lukasz