Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 11:28:26 MET DST

> : Ale jako serwer dla 100 uzytkownikow postawil bym jakiegos ProLianta
> : a nie skladaka.
>
> Po to, zeby zaplacic wiecej za to samo? Bo jesli chodzi Ci o dupochron,
> to oczywiscie sprawa wyglada inaczej (i tu nie ma co dyskutowac) - ale
> jesli o sprawnosc/wydajnosc i efektywnosc finansowa, to...

Gdyby to byla moja firma, to moze bym nad tym pomyslal. Ale niestety nie
pracuje u siebie. A duze firmy nie kupuja skladakow - tylko komputery od
innych duzych firm. Ze wzgledu na sprawnosc/wydajnosc dostaw, serwisu itd.
Firmy robiace skladaki nigdy Ci tego nie zapewnia w takim stopniu jak np.
Compaq czy HP.

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl