Błagam szanownych internautów

Autor: Bykowski Eliasz (eliasz_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 22:21:31 MET DST

Błłłaaaagam, pomóżcie :
1.Mam kartę muzyczną Shuttle Sound System 48, ale że kupiłem ją kawał czasu
temu nie dostałem dysku ze sterownikami do Windows 95, pomocy dzwięk cały
czas przerywa bo zainstalowalem sterowniki do dos które dają działać
karcie, ale to jest straszne!!!

2.Ma ktoś może skaner Genius Scan Mate 256???
Jak tak to może mi podesłać do niego sterowniki, "specjalista" z servisu
instalował skaner i w czasie uruchamiania setapu wiesło się , no to ten
pizdoczłap zresetował i po sterownikach zrobił sie za to piękny plik
setup.ppi a szlag by go trafił.

3.Mam cd-rom BTC U12P 1.1 przynajmniej tak piszą windozy, gdy wkładam
Miusic CD do CD-roma to winDOSy uruchamiają cd plajera, ale pisze ze nie ma
dysku lub dysk cdrom, explorator widzi scierzki ale plajer nie odgrywa to
wina cd czy winDOSów???

Błagam pomórzcie...

Załamany Snoop:(((

eliasz_at_free.polbox.pl